Töltés
Nálunk az ügyfél nem vevő,hanem stratégiai partner!
Nálunk az ügyfél nem vevő,hanem stratégiai partner!

A huszár átugorja az akadályokat.

Nem problémát lát, hanem lehetőségeket és kihívást.

Pont így látjuk mi is vállalkozását!

Ismeri a huszár küldetését a sakkban?


A huszár az, aki a vezér keze alá dolgozik és győzelemre vezetheti az egész csapatot. Mivel másként mozog, mint a többi játékos, több oldalról rálát az adott szituációra, így észrevesz olyan lehetőséget is, amit a vezér nem. A ló fürge és rugalmas, pontról pontra ugrik előre, ráadásul átugrat minden akadályon.

Szeretne Ön is egy olyan stratégiai partnert, aki sikerre viszi a cégét? Olvassa tovább, miben tudjuk támogatni vállalatát!

Bővebben

Sajtóközlemények

Összes megtekintése

InfoGrid 2.0 Cloud

 

A felhőalapú vállalatirányítási rendszer (ERP) építőanyagok kiskereskedelmére specializálódott mikro-, kis- és középvállalkozások áruforgalmi tevékenységének támogatására jött létre.

Az InfoGrid 2.0 Cloud szoftverrendszer az üzleti tevékenység teljes folyamatát végigkíséri a beszerzés, bevételezés, készletkezelés és értékesítés szakaszain keresztül. Az áruk szállítói beszerzési folyamatait és vevői értékesítését (ajánlatok, megrendelések) a göngyölegkezelés automatizálásával, a szettek (termék-összeépülések), valamint az egyéb díjtételek alkalmazásával végzi a szoftver.

Az InfoGrid vállalatirányítási szoftver termékcsaládot alkotó termékek moduljai lehetővé teszik a vevői rendelések teljesítéséhez szükséges belső és külső folyamatok nyomonkövetését.

Az InfoGrid 2.0 Cloud szoftver a GINOP-3.2.2-8.2.4-16 azonosítószámú, "Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása" megnevezésű felhívásban és a Modern Vállalkozások Programja szerinti feltételek figyelembevételével kedvezményes áron, vissza nem térítendő támogatás igénybevételével finanszírozható.

Cégünk a Modern Vállalkozások Programjának minősített szállítója, termékeinkhez a Modern Vállalkozások Programjában +5% többlettámogatás jár.

A rendszer kifinomult módon támogatja megoldásaival a testreszabott kedvezménykezelési és akciókezelési feladatokat. A raktárankénti kedvezménykezelés alkalmazásával lehetővé válik a gyártói raktárak, a saját telephelyi raktárak vonatkozásában eltérő kedvezményarányok beállítása és érvényesítése a vevők irányába. A kedvezmények kiterjeszthetők vevőcsoportokra vagy külön-külön kiemelt egyedi vevők számára is. További finomhangolási lehetőség a termékekre és termékcsoportokra beállítható kedvezményszázalékok alkalmazása.

A gyártói akciók teljes körű érvényesítését is lehetővé teszi a rendszer az értékesítési folyamat során. Az akciók időszakokhoz kötötten - akár előirányozva - hozhatók létre. Minden akció keretein belül az egyes partnercsoportok eltérő kedvezményben részesíthetők. A termékek és termékcsoportok szintjén tovább specializálható a kedvezmény százalékos mértéke, illetve akciós ára. A kedvezmény befolyásolható az egyes termékek esetén megadható mennyiségi határokkal, valamint a mennyiségi határokhoz rendelhető ajándékokkal.

A műszaki cikkspecifikáció a gyártók által meghatározott termékparaméterek rögzítését és a gyártás során előállításra kerülő végtermék ellenőrzési paramétereinek rögzítését biztosítja. A rendszer lehetővé teszi technológiai utasítások, valamint műszaki rajzok dokumentumként történő kezelését is.

Szállítólevelek előállítása az azonos vevőhöz tartozó értékesítési megrendelésekből állítható össze egy gyűjtemény kialakításával, melynek bejegyzései lesznek a szállítólevél tételei a kiszállítható mennyiségek függvényében. A szállítólevelek előállítása során az összeépülésekben definiált csomagolóanyagok, göngyölegek automatikusan szállítólevél tételként jelennek meg a szükséges mennyiségben minden kiszállításra jelölt vevői cikk esetén. A funkció lehetővé teszi nyomtatható bizonylat létrehozását az előkészített kiszállítás dokumentálása céljából. A szállítólevelek összeállítás készletmozgást is maga után von, melynek során a kiszállítás alatti készletmennyiség kerül növelésre. Majd a kiszállítás megtörténtét követően kerülnek az egyes vevői cikkek kiszállított állapotba a megfelelő mennyiségben.

A beszerzési megrendelések generálása a vevői megrendelésekhez szükséges készletmennyiség csökkenése esetén automatikusan megtörténik. Az egyes beszerzési megrendelések adott összeghatár felett egy jóváhagyási folyamaton esnek át, melyet követően a rendszerből közvetlenül kiküldhetők a szállító partnerek részére.

A bevételezések során a készletre kerülő termékek első lépésként az idegenáru raktárba kerülnek, ahonnan az alapanyag raktárba történő mozgatás a készlet kezeléséért felelős, valamint a minőségellenőrzést végző felhasználó feladata.

A felhasználási igények tervezése során a rendszer időszakokra bontott értékekkel segíti a beszerzési megrendelések létrehozását anyagonkénti csoportosításban. A felhasználó a tervezett fogyás, a tényleges fogyás, a vevői igény, a várható beérkezések számított értékeit tudja az aktuális készlet állapothoz igazítani hetekre osztott időszakokban.
  • logo-1
  • logo-1
  • logo-1
  • logo-1
  • logo-1
  • logo-1