A termelés- és ellátásilánc-menedzsment rendszer azon mikro-, kis- és középvállalkozásoknak kínál megoldást, akik a feldolgozóipari piaci szegmensben végeznek gyártó vagy termelő tevékenységet.
Az InfoGrid 1.0 szoftverrendszer a gyártási folyamatban megjelenő szereplők, alapanyagok, termékek adatainak rögzítését, nyomonkövetését, vezetői döntések elősegítéséhez történő feldolgozást, valamint a minőség folyamatos ellenőrzéséhez és fenntartásához szükséges folyamatokat képezi le és menedzselésében nyújt támogatást.
Az InfoGrid vállalatirányítási szoftver termékcsaládot alkotó termékek moduljai egyedi igények szerint kerülnek kivitelezésre az ügyfél működési, szervezeti modelljének megfelelően, mely modulok továbbfejleszthetők, átalakíthatók és integrálhatók.
Az InfoGrid 1.0 szoftver a GINOP-3.2.2-8.2.4-16 azonosítószámú, "Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása" megnevezésű felhívásban és a Modern Vállalkozások Programja szerinti feltételek figyelembevételével kedvezményes áron, vissza nem térítendő támogatás igénybevételével finanszírozható.
Cégünk a Modern Vállalkozások Programjának minősített szállítója, termékeinkhez a Modern Vállalkozások Programjában +5% többlettámogatás jár.
Az Alapanyag Felvásárlási Modul nyújt keretet a termelőktől és szövetkezetektől felvásárlókon keresztüli beszerzett anyagok rögzítésére. A rendszerben a regisztrált felvásárlók saját felvásárlási jegytömbbel rendelkeznek és a beszerzéseiket ezen tömbökben rögzítik. A személyenkénti bizonylat szeparáció teszi lehetővé a jutalékszámítás és kiutalás lehetőségét. A felvásárlási jegy kezelése szigorú számadású bizonylatként történik. A termékek beérkezését és készletre emelését egy mobil alkalmazás segíti. Az applikáció segítségével összegyűjthetők a vonalkóddal ellátott, felcímkézett hordók, így a beérkező alapanyag rögtön megjelenik a rendszerben, másrészt a felvásárlási jeggyel összevetve a beolvasott listát, könnyen ellenőrizhetővé válik az érkeztetett mennyiség.
Egyéb Csomagolóanyagok Beszerzésének kezelése érdekében kialakításra került egy terméktörzs és partnertörzs. A terméktörzsnek lényeges része a csomagoláshoz szükséges segédanyagok (üvegek, tégelyek, kupakok, tálcák, címkék) nyilvántartása és készletezése. Az egyes termékekhez hozzárendelhetőek a beszállítóik, valamint a helyettesítő termékei. Amennyiben a termelési folyamat tervezésekor kiderül, hogy egy adott alapanyagból, illetve összetevőből nincs elegendő mennyiségű a raktárkészleten, akkor a rendszer javaslatot tesz arra vonatkozóan, hogy azt milyen más összetevőkkel lehet helyettesíteni annak érdekében, hogy a gyártási folyamat ne akadjon meg. A kialakított beszerzési felület célja egy olyan nyilvántartás vezetése, amiből látható mikor, kitől milyen terméket rendeltek meg, milyen határidővel. A felület a felvásárlási jegyhez hasonlóan tömbökbe rendezi a bizonylatokat, az összeállított bizonylatokról, tételeikkel együtt PDF formátumú dokumentum generálható, amely email csatolmányként a szállító felé továbbítható, mint megrendelés.
A rendszer megrendelés felülete ad lehetőséget a gyártandó termékek Beérkező Megrendelésének rögzítésére. Szintén bizonylattömbökbe rendezett vevői megrendeléseket tárol a szoftver. A vevői megrendelések kielégítéséhez összetett termékeket lehet definiálni. Az összetett termék tartalmazza az egy adott termékhez szükséges alapanyag mennyiséget, és csomagolóanyag összetevőket (üvegfajta, mérete, kupak, címke, stb.). Ezzel egyedi termékek hozhatók létre a rendszerben. A termelés és beszerzés ütemezésnél lényeges és nélkülözhetetlen ezen összeépülések figyelembevétele.
A Termelési Modulban a termelési folyamat kezelése során a csomagolás tervezése, munkafolyamatok nyomonkövetése történik. A termelés megkezdése előtt a várakozó megrendeléseket anyagszükséglet számítás keretében felmérhetjük a rendszer segítségével, majd a hiányzó csomagoló anyagokat a termelés előkészítés felületről indítva megrendelhetjük a beszállítóktól. A felület lehetőséget ad tetszőleges várakozó megrendelések összeválogatására, így ha a termékek összeépüléseiben található átfedés, a hiányzó összetevők egyben megrendelhetőek. Ezen kalkulációs felületen a szabad-, foglalt-, érkező-, hiányzó készlet mennyiségek segítik döntést. A gyártásban levő készterméket műszakonként lehet készletre venni.