Töltés

InfoGrid 0.1

InfoGrid 0.1

 

A vállalatirányítási rendszer (ERP) termelő tevékenységet végző üzemek számára nyújt támogatást a kereskedelmi és termelési feladatok összehangolása révén. A rendszer moduljai lehetővé teszik a vevői rendelések teljesítéséhez szükséges belső és külső folyamatok nyomonkövetését.

Az InfoGrid vállalatirányítási szoftver termékcsaládot alkotó termékek moduljai egyedi igények szerint kerülnek kivitelezésre az ügyfél működési, szervezeti modelljének megfelelően, mely modulok továbbfejleszthetők, átalakíthatók és integrálhatók.

Az InfoGrid 0.1 szoftver a GINOP-3.2.2-8.2.4-16 azonosítószámú, "Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása" megnevezésű felhívásban és a Modern Vállalkozások Programja szerinti feltételek figyelembevételével kedvezményes áron, vissza nem térítendő támogatás igénybevételével finanszírozható.

Cégünk a Modern Vállalkozások Programjának minősített szállítója, termékeinkhez a Modern Vállalkozások Programjában +5% többlettámogatás jár.

A vállalati szoftver felhasználói számára a Műszaki Cikkspecifikáció Modulban a vevő által meghatározott termékparaméterek és a gyártás során előállításra kerülő végtermék ellenőrzési paramétereinek rögzítése biztosított. A rendszer lehetővé teszi technológiai utasítások, valamint műszaki rajzok dokumentumként történő kezelését is.

A végtermékek összeépülését a rendszer Darabjegyzékek Modul formájában tartja nyilván. Minden vevői cikkhez egyedi darabjegyzékek rendelhetők, melyek közül a termelés indításakor nem csak az alapértelmezett választható, hanem bármely alternatív összeépülési lista is. A termelési folyamatok indítása során mozgatásra kerülő alapanyag készletmennyiség, valamint az alapanyagszükséglet szerint generálásra kerülő beszerzési megrendelések is az egyes darabjegyzékek bejegyzései és azok mennyiségei alapján állnak elő.

A Vevői Rendelések lehívások formájában hozhatók létre a rendszerben, melyek időponthoz kötöttek és adott mennyiségű végtermék leszállítására vonatkoznak. A lehívások tipizálhatók tervezett, előrejelzett és rendelt státuszok szerint. Az egyes állapotok befolyásolják a Termelési és Beszerzési Modulok funkcionalitását is. A vevői rendelések nyilvántartása nyomonkövethetővé teszi a lehívások teljesítésének előrehaladását is a szállítható és a már kiszállított mennyiségek feltüntetésével. Lehetőséget biztosít a szoftver a minőségellenőrzés alatti mennyiségek lekérdezésére is lehívásonként elkülönítve.

Szállítólevelek előállítása az azonos vevőhöz tartozó termelésjelentésekből állítható össze egy gyűjtemény kialakításával, melynek bejegyzései lesznek a szállítólevél tételei a kiszállítható mennyiségek függvényében. A szállítólevelek előállítása során a darabjegyzékekben definiált csomagolóanyagok, göngyölegek automatikusan szállítólevél tételként jelennek meg a szükséges mennyiségben minden kiszállításra jelölt vevői cikk esetén. A funkció lehetővé teszi nyomtatható bizonylat létrehozását az előkészített kiszállítás dokumentálása céljából. A szállítólevelek összeállítása készletmozgást is maga után von, melynek során a kiszállítás alatti készletmennyiség kerül növelésre. Majd a kiszállítás megtörténtét követően kerülnek az egyes vevői cikkek kiszállított állapotba a megfelelő mennyiségben.

A Beszerzési Megrendelések generálása a tervezett gyártási folyamatokhoz szükséges készletmennyiség csökkenése esetén automatikusan megtörténik. Ezen túl a már elindított termelési folyamatok szintén a szállítói rendelések újratervezését eredményezi. Az egyes beszerzési megrendelések adott összeghatár felett egy jóváhagyási folyamaton esnek át, melyet követően a rendszerből közvetlenül kiküldhetők a szállító partnerek részére. A bevételezések során a készletre kerülő termékek első lépésként az idegenáru raktárba kerülnek, ahonnan az alapanyag raktárba történő mozgatás a készlet kezeléséért felelős, valamint a minőségellenőrzést végző felhasználó feladata.

Az Alapanyag Felhasználási Igények Tervezése során a rendszer időszakokra bontott értékekkel segíti a beszerzési megrendelések létrehozását alapanyagonkénti csoportosításban. A felhasználó a tervezett fogyás, a tényleges fogyás, a belső gyártási igény, a várható beérkezések számított értékeit tudja az aktuális készlet állapothoz igazítani hetekre osztott időszakokban.

A Termelési Tevékenység indítása a belső rendelések vagy gyártási lapok alapján történik, mely a beszerzési és kereskedelmi tevékenységet végző felhasználók számára visszaigazolást is jelent a termelés által vállalható határidők és gyártható mennyiségek vonatkozásában. A termelés indítása során a szükséges alapanyagok a gyártásközi raktárba kerülnek egy raktári kiadólap segítségével. A gyártási szakaszok befejeztét követően a lejelentések során az arra jogosult felhasználó választhat a normál, a döntésre váró, valamint a selejt jellegű lejelentések közt. A lejelentett késztermékek a jellegüktől függően külön-külön raktárhelyekre kerülnek bevételezésre, úgymint késztermék, döntésre váró és selejt raktárak.